Palveluehdot
Peruutusehdot
-
Siivouspalveluista peruminen
Mikäli asiakas haluaa peruuttaa siivouksen, tulee siitä ilmoittaa vähintään 24 tuntia ennen sovittua siivousaikaa. Jos peruutus tehdään alle 24 tuntia ennen siivouksen alkua, peritään 50% palvelun hinnasta. Jos peruutus tehdään alle 12 tuntia ennen siivousta, peritään täysi palveluhinta. -
Erityistapaukset
Mikäli asiakas on estynyt terveydellisten syiden tai muun hätätilanteen vuoksi, peruutus voidaan hyväksyä poikkeuksellisesti ilman maksua, mutta asiakasta pyydetään ilmoittamaan mahdollisimman pian.
Sopimuksen purku
-
Sopimuksen purkaminen asiakkaan toimesta
Asiakkaalla on oikeus purkaa kuukausisopimus ilmoittamalla siitä kirjallisesti vähintään 7 päivää ennen seuraavaa sovittua siivouskerta. Sopimus voidaan purkaa ilman lisämaksuja sopimuksen voimassaolon aikana. Mikäli asiakas purkaa sopimuksen alle 7 päivää ennen seuraavaa siivouskerta, peritään 50% seuraavan kuukauden siivoushinnasta. -
Sopimuksen purkaminen palveluntarjoajan toimesta
Mikäli palveluntarjoaja joutuu purkamaan sopimuksen esimerkiksi äkillisten esteiden, kuten sairauden tai muun vastaavan syyn vuoksi, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman nopeasti. Palveluntarjoaja pyrkii tarjoamaan uuden ajan siivoukselle tai palauttamaan maksetut maksut täysimääräisesti, mikäli uusi aikataulu ei sovi asiakkaalle.
Kuukausipaketti - Ehdot
-
Sopimuksen voimassaolo ja kesto
Kuukausipaketti on voimassa toistaiseksi, ja se sitoo asiakasta vähintään kolmen kuukauden ajan aloituspäivämäärästä. Sopimusta ei voi purkaa ennen kolmen kuukauden ajanjakson täyttymistä ilman lisämaksuja. -
Kuukausihinta ja maksu
Kuukausipaketin hinta määräytyy valitun paketin mukaan, ja asiakas maksaa kuukausittaisen maksun sovitun aikarajan (esim. kuukauden alussa) mukaisesti. Mikäli maksu jää maksamatta, pidätämme oikeuden keskeyttää siivouspalvelun tarjoaminen, kunnes maksu on saatu suoritettua. -
Sopimuksen purkaminen asiakkaan toimesta
Asiakkaalla on oikeus purkaa sopimus kolmen kuukauden jälkeen ilmoittamalla siitä kirjallisesti vähintään 30 päivää etukäteen. Jos asiakas haluaa purkaa sopimuksen ennen sopimuskauden päättymistä, hän maksaa jäljellä olevan ajan palvelumaksut. -
Sopimuksen purkaminen palveluntarjoajan toimesta
Palveluntarjoajalla on oikeus purkaa sopimus asiakkaan epäasiallisen käyttäytymisen tai toistuvien maksuhäiriöiden vuoksi. Mikäli asiakas ei noudata sovittuja ehtoja, kuten maksuaikatauluja tai siivouksen peruutusehtoja, pidätämme oikeuden purkaa sopimus ilman erillistä varoitusta. -
Palvelu ei siirrettävissä toiselle henkilölle
Kuukausipaketin palvelut ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää toisen henkilön käytettäväksi ilman palveluntarjoajan erillistä hyväksyntää.
Vakuutukset ja Vastuuvapaus
- Vakuutukset: Palvelumme on vakuutettu, ja asiakkaalle aiheutuvat vahingot otetaan huomioon tarvittaessa. Vahingonkorvauksista sovitaan erikseen.
- Asiakkaan omaisuus: Asiakas on vastuussa arvokkaista tai herkästi rikkoutuvista tavaroista siivouksen aikana. Suosittelemme, että kaikki erityisen arvokkaat esineet on siirretty pois siivottavasta alueesta ennen palvelua.
Aikavaraukset ja Viivästykset
- Aikavaraukset: Siivous toteutetaan sovittuna aikana, mutta palvelun laajuudesta ja olosuhteista riippuen siivousaika voi vaihdella. Asiakas ilmoitetaan mahdollisista viivästyksistä.
- Lisäaika: Mikäli siivous kestää arvioitua pidempään, siitä ilmoitetaan asiakkaalle ja tarvittaessa lisäkustannuksia sovitaan etukäteen. Lisäaika hinnoitellaan sovitusti.
Erityisohjeet ja -pyynnöt
- Erityistoiveet: Mikäli asiakkaalla on erityistoiveita (esim. erityiset siivousaineet, allergiat, lemmikkieläimet), pyydämme ilmoittamaan ne etukäteen. Erityistoiveet voivat vaikuttaa hinnoitteluun.
- Esteettömyys: Asiakkaan tulee huolehtia siitä, että siivottavat alueet ovat esteettömiä ja mahdolliset huonekalut ja tavarat siirretty pois tieltä.
Siivousvälineet ja -aineet
- Omat välineet ja aineet: Käytämme omia siivousvälineitä ja -aineita. Mikäli asiakas haluaa käyttää omia aineitaan, se tulee ilmoittaa etukäteen, ja mahdollisista muutoksista hinnoittelussa sovitaan erikseen.
- Erityiskemikaalit: Mikäli asiakkaalla on kemikaaliherkkyyksiä, pyydämme ilmoittamaan niistä ennen siivouksen suorittamista.
Vahingonkorvaukset
- Vahingot: Siivouksen aikana rikkoutuvat tavarat käsitellään aina asiakkaan kanssa, ja vahingonkorvauksista sovitaan erikseen. Vastuullamme ei ole vahingoittuneita esineitä, joita ei ole voitu suojata siivouksen aikana.
- Erityistapaukset: Mikäli rikkoutuu erityinen esine, kuten lasiesine, asiakas pyytää siirtämään ne etukäteen turvallisempaan paikkaan.
Asiakkaan Vastuulla Olevat Asiat
- Tavarat: Asiakkaan tulee siirtää pois arvokas ja helposti rikkoutuva tavara ennen siivouksen aloittamista. Jos tavarat jäävät siivottavalle alueelle, emme ole vastuussa niiden vahingoittumisesta.
- Esteettömyys: Asiakkaan tulee varmistaa, että siivottavat alueet ovat esteettömiä ja että kaikki tarvittavat ohjeet ja erityistarpeet on kerrottu etukäteen.
Hinnoittelun Tarkennukset
- Erityisvaativat siivoukset: Mikäli kotona on kotieläimiä, erittäin likaisia tiloja tai muita erityisvaatimuksia, palvelu voi vaatia lisäaikaa ja -kustannuksia. Tällöin hinnoittelusta sovitaan erikseen asiakkaan kanssa ennen siivouksen aloittamista.
- Lisätyöt: Erityispyynnöistä ja lisäsiivouksista, kuten ikkunoiden pesu, mahdollisesti veloitetaan erikseen.
Pysyvä Asiakassuhde ja Erikoistarjoukset
- Toistuvat siivoukset: Tarjoamme erikoistarjouksia ja alennuksia toistuvista siivouksista. Asiakas voi valita kuukausi- tai viikkosiivouksen ja nauttia alennuksista pitkiä asiakassuhteita varten.
- Sopimukset ja jatkamiset: Mikäli asiakas on tyytyväinen palveluun, kuukausipaketit voidaan jatkaa automaattisesti, ellei asiakas ole ilmoittanut peruuttamisesta 30 päivää ennen seuraavaa siivousta.
Maksuehdot ja Maksuaikataulu
-
Maksuaikataulu:
- Yksittäinen siivouspalvelu: Lasku erääntyy maksettavaksi siivouksen jälkeen, ja se tulee maksaa viimeistään 7 päivän kuluessa laskun päivämäärästä.
- Kuukausisopimuspaketti: Lasku erääntyy maksettavaksi kuukausittain etukäteen. Lasku lähetetään viimeistään kuukauden 1. päivänä, ja sen tulee olla maksettuna ennen siivouksen alkua.
- Viikkosiivous: Lasku erääntyy maksettavaksi kuukausittain etukäteen, ja se on maksettava ennen seuraavan kuukauden ensimmäistä siivousta.
-
Maksutavat:
- Maksu tapahtuu laskulla, joka lähetetään asiakkaalle sähköpostitse.
- Asiakas voi maksaa laskun valitsemallaan pankki- tai verkkopankkisiirrolla.
- Maksaminen hyväksytään vain euroissa (EUR).
-
Myöhästymismaksut ja Seuraukset:
- Mikäli lasku jää maksamatta eräpäivään mennessä, asiakas saa muistutuksen, ja maksamattomista laskuista voidaan periä viivästyskorkoa (7 % vuodessa) ja mahdolliset perintäkulut, mikäli lasku jää maksamatta 14 päivän kuluttua eräpäivästä.
- Erityinen huomautus: Jos asiakas ei maksa laskua 30 päivän kuluessa eräpäivästä, palvelu voidaan keskeyttää, ja siivouksia ei suoriteta ennen maksusuoritusta.
-
Maksuaikojen Sopiminen:
- Kuukausisopimukset: Jos asiakas valitsee kuukausisopimuksen, sopimus on voimassa 6 kuukautta ja uusitaan automaattisesti, ellei sitä irtisanota vähintään 30 päivää ennen sopimuskauden päättymistä. Maksut erääntyvät kuukausittain etukäteen.
- Viikkosiivous: Asiakas voi valita viikkosiivouksen sopimuksen, jossa maksu tapahtuu kuukausittain etukäteen. Sopimuksen pituus on minimissään 3 kuukautta.
-
Myöhästymisten ja Erääntymättömien Laskujen Ratkaiseminen:
- Mikäli asiakas ei maksa laskua ja viivästymismaksut kertyvät, asiakas saa yhteydenoton, ja sovitaan eräpäivän tarkistamisesta ja maksusuunnitelmasta.
- Mikäli asiakas ei reagoi maksuvaatimuksiin ja maksut jäävät rästiin, asiakas menettää oikeuden toistuville siivouksille ja palvelu keskeytetään ennen maksusuoritusta.
-
Erityistilanteet:
- Mikäli asiakas tarvitsee lisäaikaa maksamiseen, tulee tästä sopia etukäteen. Maksujärjestelyistä voidaan neuvotella asiakaspalvelumme kanssa.
- Asiakas on vastuussa siitä, että maksu suoritetaan ajallaan, jotta palvelu voidaan toteuttaa sopimuksen mukaisesti.
Y-tunnus 3463964-6
tmimvuoristo@outlook.com
0468002935